trötter

hejhej

asså när ska man orka plugga??? jag är så trött! finns ingen tid för de...

jaja, om ni undrar över den dåliga uppdateringen så är det för att jag har varit i blåsmark med jimmy å några andra:p så kom hem vid 3 å sen har jag inte orkat göra mycket, skrivit in några meningar på mitt samhällsarbete å duschat.. sen är jag med hampus som är jättegrining för att han är trött så de gör mig inte på mycket bättre humör heller:(

nä, idag orkar jag inte plugga, får bli i morgon. linda rider ju då så då är de enda jag behöver göra plugga,plugga å plugga...


"nyvaken" jimmy:)


han fick ju snygga ankläppar på bilden;) <33

nu ska jag inte göra mycket. snart sova

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha! Jag känner samma sak. Egenbtligen har man ju tid för att plugga, men man är helt enkkelt för trött. Men jag måste ta itu med lit historia ikväll... Tyvärr.

Glad alla hjärtans dag!!! <3

2010-02-14 @ 22:03:30
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0