snöööö

hejhej

ligger å latar mig i sängen å undrar om det ska hända något roligt i dag.. tror inte det:(

något jag inte skrev var att saga kom hit i går kväll:) vi hyrde två filmner, en film som utspelade sig i sverige med massa franska personer som var seriöst helt knäppa! anledningen till att vi hyrde filmen var ju för att björn gustavsson var med:) <33 hahhaha annars sög den!  sen såg vi en annan film å båda somnade efter vi sett halva kanske, lyckat:p sen vakna jag när den slutat å började må skit illa. sen efter ett tag blev de bättre. pratade med min sötis i telefon och tog in pållarna. saga for hem i dag vid 11 tiden

nu vet jag inte vad jag ska göra:( jimmy är och spelar innebandy och jag kan nog inte vara med honom i dag:(

någon mer än jag som blir extremt onyttig på loven???

jaja sen så ska jag och hampus å bada på phb i morgon, någon som vill följa med??? :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0