snart far jag

hejhej

usch känns stressande de här! var hos pappa till halv 6, bussen var sen-.-  sen ut i stallet å mocka(linda kunde inte ta sig till oss idag). göra sallad å gråta över en jäkla rödlök... duscha fixa sig å slutligen sitter jag här med min kycklingsallad å kollar bloggar. min sallad blev skitgod btw!

jaja nu undrar ni vars ska louise som inte har ett liv?? jo jag ska möta upp janna å sen fara på en fest i öjebyn:) hoppas de blir kul! tar med min lillarosa! har bilder från idag oxå men just nu har jag inte tid att ladda upp.

kommer sova hos pappa än, har dock inte sagt det till dom än. men vet ju att jag får:)

nu får ha det bra!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0