snart blir de sängen:)

hejhej

ska bara skriva kort om de jag gjort idag:)

först vaknade jag upp hos jimmy:) jimmy hade snott täcket hela natten jag hade puttat ut honom ur sängen... sikket team work!;)

sen kom pappa och hämtade mig och jimmy, for till öjebyn. sen skjutsade vi in jimmy till stan å sen for jag med matilda och jessica till phb. vi fick jessica till å åka vattenfallet.. tog bara 40 min för henne att komma över sin rädsla^^ sen ville hon åka heeela tiden.

sen for vi hem å hämtade upp jimmy hemma hos honom på vägen. regine å pappa for och åt middag å jag å jimmy blev hemma med jens och jessica. jens var über gullig å glad hela tiden även om han var trött, han grät inget alls när han skulle sova och somnade på 15 min:) sen så älskar jens jimmy nu:) såå söta!! jimmy har ju fått en puss av honom oxå^^, jag å jimmy såg en halv film å sen kom regine å pappa hem.

så nu har jimmy farit å jag saknar honom redan:/ men var inte oroliga! jag överlever.. jag lovar!:)

btw, har blivit hundvakt till chippen:) men nu är han i böle med mamma och jag är i öjebyn än. men ska hem till böle i morgon^^,

ha de bra så hörs vi i morgon!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha. men louise då, inte ska man väl putta

ta ut ngn från sängen? ;)



själv sitter man i tonys lägenhet :) fan vad skönt att komma bort ifrån luleå!

2010-02-27 @ 11:29:15
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0