skola

hejhej

försökte logga in i går men det gick ju inte för att blogg.se är jättedåligt!

jaja tror inte de var så viktigt de jag skulle skiriva. har i alla fall snart skrivit klart mitt arbete på samhällsen som är om aborter i sverige. kul ämne... jaja hittade en rolig grej när jag kollade runt på internet



hahahahahahahahahhahahah!!! håller ni med eller??

i kväll ska jag skriva klart hela arbetet så jag kan skicka in det så fort som möjligt i morgon.

ni får ha det bra så hörs vi sen

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha! Jag håller med hans åsikt om att man ska få göra abort om man vill, det är ingen tvekan! Men mina anledningar är ju lite mer... Ja, vad ska man säga, de håller sig bättre när man argumenterar. Fast ja, egentligen har han ju helt rätt. Fast inte att det skulle vara dumt mot barnet att föda det bara för att föräldrarna inte ser ut som samhället anser vara snyggt.

2010-02-16 @ 17:59:59
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: Nicolayidun

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-03-24 @ 13:35:29
URL: http://nicolayidun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0