roligt

hejhej

nu är jag hemma, tog direkt på mig min myströja å sen mina långkallingar;) hahahha

det är så kul med kommentarer så fortsätt att kommentera:) som ni kanske har märkt har jag börja svara i era bloggar om ni har en:) mycke lättare då^^,

nu har jag i alla fall köpt en ny säkerhetsväst. min förra gick ju sönder när jag trilla av:o den var skit billig å mycket skönare än min förra:) men den är mycke färglad oxå, å jag hoppas jag får in den under kavajen när jag tävlar:)

det som är mindre kul idag är att jag känner för att lägga mig å sova å sen vakna igen lagomt till sommaren å min födelsedag såklart. min förkylning och värk i kroppen blir inte mycket bättre. så ni kan ju tänka hur stora mörka ringar jag har runt ögonen idag..?

nu ska jag plugga

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

Wiiie, vilken fär på den? :D

2010-02-09 @ 07:08:01
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0