på skolan

hejhej

nu sitter jag i skolan. finns inget att göra. jätte tråkigt! å  när jag har tråkigt gör jag taskiga grejer, alltså ringde jag nytt till jimmy(som sa att han skulle va vaken 8!!) å väckgte honom.. hahahaha! men jag är ju snäll oxå så jag lät han sova vidare:)

just de, igår så var jag ute å red nisse, det var ju så varmt å skönt! rider ju på vägar i skogen där de inte är skotarar som kört, mycket skönare å bättre för nisse. hatar skoterspår som man trampar igenom! sen så galopperade vi som galningar på sängar fulla med snö å helt orörda:) nisse var oxå jättefin i traven:D det är så rolig tid just nu, känns som om nisse å jag utvecklas gode mycke nu^^,

sen hände ju inte så mycket. for till alle där jimmy var, men de vet ni ju redan;)

idag mår man inte så bra.. slem i halsen, täppt i näsan, ont i nacken å om jag hostar ont i huvvet:(  

nu ska jag göra¨....nå

puss och kram

Kommentarer
Postat av: BK

Hej. Fin blogg. Hittade din bland foki-kommentarer. Jag har också frågat om hennes skolarbete..."sjukdomar" "sovmornar" -ledigheter, osv. Men kommentarerna raderas tydligen. Fler o fler kommenterar detta på andra ställen också. Måste nog skriva om hennes hår eller naglar för att komma med. Följer din Blogg, fortsätt. mvh

2010-02-08 @ 09:28:38
URL: http://fokus.svenskablogg.se
Postat av: lollo

tack för att du tycker om min blogg:) kunde inte hitta din:/ jo tycker att hon måste ha ett mycket konstigt schema eller så skolkar hon mycket!

2010-02-08 @ 09:49:20
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: Marika

Krya på dig Lollo!

2010-02-08 @ 11:12:46
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0