natasha bedingfield

hejhej

nu har vi nkb på skolan. vi gör frågor. men smarta jag hade glömt boken hemma-.- smart!;) men kan göra dom hemma som tur är:)

har mina söta läsare haft en bra dag på den nya veckan? måste ändå säga att min varit bra:) fast visst känner man sig sliten i kroppen, idag har jag en "naturlig look" det betyder osminkad, å mitt hår ser ut som ett kråkbo:) men de är ju skönast! hahahaha tyvärr orkar jag inte göra mig snygg för att gå i skolan.. varför skulle jag det? på skolan är man för att studera.

måste säga att jag har suttit å lyssnat på söta natasha bedingfields låtar hela dagen. min absoulta favorit är självklart pocketful of sunshine(take me away). så nu är min mp3 full med hennes låtar:) älskar dom just nu. dom är gode avkopplande.
när man åker mer än 2 timmar buss varje dag så blir man gode fort less på dom låtar man har på mp3:n, men nu har jag haft mina jättelänge utan att tröttna. visst gör man de på endel men då är de bara hoppa över dom!

vem/vilka är det ni tycker är bäst just nu?

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

SJÄLVKLART är ju jag bäst :)



mohahaha!

2010-02-08 @ 15:20:19
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: bella

PARAMORE SJÄLVKLART :D

2010-02-08 @ 16:41:54
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: Marika

Avril Lavigne - nu och för alltid.

2010-02-08 @ 18:20:38
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0