maaaaaaaax!

hejhej

sitter i skolan, sista dagen sen är det looooov!:D:D:D:D:D:D jag ska i alla fall vara med jimmy på lovet sen ska jag vara med johanna och vicken i alla fall! de har jag bestämt nu!;) vi har ju projekttid i dag, så vi kan ju sluta när vi vill för vi jobbar under eget ansvar.. var inte alls förvånad när det knappt var någon här när jag kom och att det bara är en lärare på skolan just nu!

sen har jag och bella bestämt i början av veckan att vi skulle springa iväg å käka på max.. gud så gott! vi har båda lääängtat till denna dag^^, helt otroligt att man kan längta så mycket efter ett frisco mål!

vad är eran favorit burgare på max??

sen efter 12 ska jag slänga mig på bussen å möta upp jimmy:) sen ska vi fara hem till honom och... ja, vad ska vi göra egentligen??? ingen aning:P bara umgås tror jag nog:)

och i morgon under dagen ska jag följa med jessica på phb(=pite havsbad) å bada med henne:p var jättelänge sen jag var där. dom renoverade ju där ett tag. å jag har inte varit där efter dom renoverat klart:/

som ni ser är jag jätte glad och pigg i dag.. ser ungefär ut sådär------------------------------------------------------------------>


bilden är gamal.. ser dock mer galen ut än glad... kanske så jag egentligen ser ut när jag är glad... läskig tanke!!

jaja, nu ska vi ringa runt

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Galenskap är bra. XP

Min favvo är Eragonburgaren! Den var så himla god. Jag gillar när det är lite starkt. Annars är det ett vanligt skrovmål som faller mig bäst i smaken.

2010-02-26 @ 19:36:08
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: Sabrine

Gud vikken snygg blogg du har!:D

2010-02-26 @ 19:49:26
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0