hööks<33

hejhej

nu skriver jag ett inlägg direkt efter det andra. men de var ju tänkt att jag skulle publicera det andra tidigare. jaja mamma kom hem å vi skjutsade hamps å några av hans kompisar till valls(övningskörde som vanligt). sen så får vi till öjebyn och hämtade ut mitt hööks paket:D men då tvingade mamma mig att städa för att vi for och hämtade det. måste säga att det gick jättefort att få det. beställde i söndags kväll å fick det idag:)

de här beställde jag:


en "väska" med en rotborste, piggborste, en gummiskrapa(?),
hovkrats, ryktborste och en svamp format som en häst. allt svart
utom svampen.



en till lite bättre borste, svart såklart:)


en ansiktsborste. nisse hatar dock att man ska va å borsta honom där.
har för ett tag sen börja röra å stryka han över hans ansikte utan att
han ryggar undan.


mankam, har typ 3 stycken redan, men ingen svart! kosta ju bara 5kr^^


nummerlapp till tävlingssäsongen. har en men med dåliga gummiband.
köpte två när jag köpte förra gången, men en hamnade hos bella^^
gud vilken snäll kusin jag är!!


dressyrvantar, ska ha dom när jag vill! å på tävlingar. var skit billiga
typ 25kr. satt jättebra på mina minihänder!



sen laddade jag upp för sommaren oxå, nisse får skavsår av grimman
på betet(nej han kan inte va utan i hagen pga. risken om dom skulle
smita).


några till ludd till grimman:)

allt kostade 210kr. men som sagt är de bara småsaker! självklart har vi allt redan. men kan va skönt med nytt och fräscht! ska passa på att tvätta dom andra borstarna ordentligt nu när vi har nya:) men mamma borde betala borstarna, det är MINA borstar dom använder nu och nu är det jag som köpt nya^^, sist jag kollade var det mamma och viveka som ägde nisse. borde införa hänglåset på min ryktlåda igen;) hahahha nää jag ska va snäll:) men ni förstår vad jag menar va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0