fruset vatten igen

hejhej

är hemma i dag.. vårat vatten har frusit igen, är så less på de nu så att jag kan spy! anledningen till att jag är hemma är för att jag inte duschade i går. var för trött.. så jag stinker ju häst. sen ringde niklas å undrade om jag kunde vara med hampus på förmiddan för han var tvungen jobba och hampus mår dåligt.

förlåt att jag inte skrivit nå. har ärligttalat inte orkat. men nu ska jag bli bättre:)

jo det gick bra på själva banan i går. vi fick 0 fel å fick en rosett(bed A = inga placerade, bara dom felfria som får rosett). vad som hände sen var inte lika kul.. menmen

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad var det som hände? =o

2010-02-22 @ 20:42:31
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: Rabbit6447

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-06-07 @ 18:31:32
URL: http://rabbit6447.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0