Fredag!!!:)

hejhej

sitter i skolan nu å har historia. men vi har redan gjort uppgifterna. sen blir de lunch å idrott efter de, vi ska ha bollsporter.. varför måste vi alltid ha det?! blir less!!!

om ni undrar varför jag knappt bloggade nå igår så var jag med jimmy å han sov över så kunde inte ens göra det på kvällen^^,  tror jimmy hade svårt att somna, inge jag bara jag fick sova som jag brukar;) hatar att dela säng, eller jag tycker ju om de oxå men man kan ju inte hålla på att rulla fram och tillbaka som en galning som jag i vanliga fall brukar:)

ska sen hem, kanske åka med mormor hem för hon har varit i luleå i dag:) sen ska jag ut i stallet smörja upp allt läder.. behövs nog nu när jag varit lite lat på sista tiden. ska nog sova tidigt också, ska möta upp bella och kicki i morgon före 8 för jag ska ju följa med på ponnyhoppningarna i boden. sen på söndag ska ju bella följa med mig:)

och som ni vet så ska jag bara hoppa en klass, känns ju lite tråkigt men mycket bra! behöver inte vara rädd...!;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0