bliss

hejhej

nu är jag hemma, har ju varit de ett tag^^ följde med mormor hem för hon å ivan hade varit  i luleå:) tränade på gymmet i dag på idrotten å gjorde benböj, så nu kommer jag inte kunna gå i trappor på ett trag;)

satt å kolla på bilder.. hittade massor på bliss. gad vad man saknar henne :'(






matskålarna var ju jättelångt ner o.O


jobbigt att va i stallet, snodde kattens korg som var lite liten^^


bättre bild:)


jobbigt att inte få vara i mitt rum å håra ner<3


stallkompisen;)

kanske sover ett tag nu, blev trött å linda ska ändå ut i rida i kväll.. annars ska jag sen gå ut å smörja upp all nisses å jollys läderutrusning... kanske blir någon timma ute i stallet...? i morgon blir det boden med bella. jag har bestämt att hon ska vinna LD:n i all fall.. kom just på att de var bed A .. men med bäst tid!!;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0