bilder, bilder å ännu mer bilder

hejhej

kom just in från en ridtur med nisse.

ska ladda upp några bilder, inte alla för de orkar jag inte och det är en som inte vill att jag lägger upp bilder på honom:)

kom ihåg att lämna en kommentar om det är så att jag ska ta bort någon bild!:)


börjar att ladda upp bilderna som jag tog när jag var hos pappa.
så detta är våran nya båt:) den är viiiiiiiit!^^


stolt båtägare


jessica visar upp sin pressent


pappa


farfar:)


söta jens:)


pappa och jens


typiskt mig??


farmor:)

nu blir det bilder från festen:)


joanna och janna:)


jag å janna:P


massa folk










carro och janna


jenny och alle


jag och joanna:)


snygga^^






söta:)






söta johanna:)




pessa


o.O






då var jag lycklig...^^ hahaha


vem har snyggast mage??















nä nu orkar jag inte mer:P

men nu har ni ju sett dom flesta bilder^^,

nu ska jag äta nå tror jag:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Det verkar som om du har haft roligt! ;P

Men hallå, jag tror att en av de där var "Harry Potter", som han kallades. (Har ingen aning om vad han egentligen heter. =P ) Jag tror jag känner igen några från Solander.

2010-02-07 @ 14:21:57
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0