är för trött för mitt eget bästa

hejhej

nu vet jag att rubriken kommer täcka texten under, men ork it ändra nu.

som ni ser är jag trött. väldigt trött. ligger å lyssnar på musik på lång volym. kom hem för ett tag sen. jag, alle å jimmy bastade å kan säga att jag har aldig bastat så varmt i hela mitt liv! de rann svett! ahhahaha trevligt för er att veta:p nä men de var trevligt. men sen blev man ju så trött.. men nu verkar de som om jimmy har piggnat till^^,

kommer skriva om min dag i morgon i stället. är ju trött:/

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Lång volym. Intressant. Jag förstår att du menade låg, men om man tänker efter lång volym... Ja, jag ska börja tänka på det nu. Intressant, som sagt.

2010-02-08 @ 11:10:16
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0