äcklig mat + hoppträning

hejhej

nu är jag hemma å har varit de i ca 30 min! vi hade ingen lärare på dom två sista lektionerna å fick uppgifter i stället som jag redan gjort:p så varför ska jag sitta där till 5 å sen stressa ihjäl mig till hoppträningen?

träffade sofia på stan å jag kollade lite underkläder på lindex, hitta något jag vill ha till ett bra pris! men måste ju vänta på pengar först;) sen åkte vi buss hem, intressant va??:o

hade tänkte göra köttbullar med makaroner, men mamma ville att vi skulle äta någon äcklig fisk.. gissa vem som vann?? inte jag i alla fall! så de blir äcklig mat i dag..

ska sen hoppa ut i stallet för jag känner mig ändå på bra humör å mocka(hinner i dag!:)) å sen släpa med lilla pissen till prk för hoppträning, har dock ingen aning om vad vi ska ha idag. något kul hoppas vi på! sen hoppas vi också att nisse är så fin som han var förra veckan å att jag skärper till mig! vad är de värsta som kan hända förrutom att jag kan skada mig och dö?!?! ;)

fick ju nya horze katalogen för någon dag sen! har inte hunnit kolla igenom den noga än för jag har ju pluggat som en tok:) men ska snart göra det:D

ska försöka få någon att filma i kväll..

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha! När du skrev tok så läste jag TOK(=Theory Of Knowledge)! MLIIB(=My Life Is IB)

2010-02-17 @ 19:31:32
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0