snöskottning

hejhej

idag har jag både varit ledsen arg och irriterad. på bilen då. skulle besikta idag men avbokade för att den skulle nog ändå inte gå igenom. just nu har jag en sprick i typ avgassysyemet någon stans, det läcker olja och sen idag la torkarn på passagerarsidan av:( hur otur kan en person ha egentligen? frustrerande när man kan 0 om bilar!!

hälsade på min farmor och farfar idag och alla deras hundar:) sen så jagade jag runt på balsam i stan för willys hade fortfarande inte fått in nå! och varje gång jag är där så säger dom att det kommer i morgon-.- köpte oxå smörja till mina armbågar för min hud är jätte torr där:(

sen hem med skrothögen, skottade infarten och mot kall"garaget". tvingade hampus att hjälpa till lite. kanske inte lyckligaste pojken just då:p hahahahaha!

sen ringde niklas oxå och hörde om jag kunde jobba i morgon och torsdag em på avströningen:) självklart så jobbar jag^^ vad ska jag annars göra??:o hahah

nu ska jag slappa innan jag går ut i stallet och skottar lite till:p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0