guldiga naglar ♥

hejhej

idag så har de inte hänt mycket. som vanligt då..:p var på skolan, åkte hem. fick huvudvärk. köpte nya pärmar och register köpte oxå mitt första julpynt!! 10 små julstjärnor som lyser:) nice! mer än så behöver jag nog inte i mitt rum:) när jag kom hem och skulleflytta överallt till dom nya pärmarna såinserjag ätt det är fel avstånd mellan dom där grejorna som håller i paprena så måste typ slita sönder paprena så dom ska passa!!! irriterande! inget annat val än att ta min gamlapär och byta ut till mitt nya register och rensa papper!!

sen har jag legat å sett gamla avsnitt av projekt runway på datorn och försökt ta de lugnt och försöka få bort huvudvärken. nu har jag målat naglarna guldiga:) ska måla fler lager oxå:p

förresten så har jag fått ett julkort redan. har nog aldrig fått julkort förrut:)

fick de av gustvo för han är den enda som skickar riktig post till mig som inte består av räkningar:p hahaha!  har köpt ett jätte fint julkort, men vad ska jag skriva?????????! ingen aning. muppigt värre:p

nä nu ska jag måla på lite

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0