taxi kedjan

hejhej

sitter nu i kvarnbäcken hos mamma:) men hon är ju på kreta med hampe dom skulle ha åkt i går men deras plan hade gått sönder på kreta så dom fick övernatta i luleå på hotell, men nu är dom nog påväg:p är här för jag tänkte städa lite i stallet och rida extra mycket i veckan.

i fredags var jag på en hemmafest i öjebyn hos johnnas syrra, det var trevligt de:p jag och regine gjorde roliga drinkar hemma:)

i går så blev jag upplärd att sitta i växeln på taxi kedjan^^, så det blev ganska sent innan man kom hem(vid 4-tiden).

jaja nu ska jag se andra avsnittet av weeds s.6 :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad du jobbar! Måste vara härligt. De kan inte rekrytera mig också? Du kan ju rekommendera mig. J/K ;)

2010-08-30 @ 20:04:39
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0