skrotet i munnen

hejhej

har jobbat klart för idag!:p var ett tag sen men i alla fall^^ hade problem med huggen idag -.- hoppas allt funkar utmärkt i morgon då^^

ringde till tandis idag för att kolla mina 3 tider jag visste att jag hade inbokade och det visade sig att jag hade en tid i morgon..(!!!!!) klockan 13.20 i luleå på tandregleringen för en check up, så niklas fixade så att en annan kommer och löser av mig tidigare i morgon så jobbar bara 6 timmar:) blir kanske en sväng på stan i luleå när jag lika så är där..

jo just det, skulle ju säga det till er bloggläsare för jag har inte sagt det i bloggen än, men min tandställning åker av den 14:e september! kul va???? kommer se sjuk ut^^, tur man fick ha den konstiga bågen i gomen så att det kanske gick lite fortare än för andra antar jag..! vissa kommer kanske tycka det ser konstigt ut för dom har aldrig sett mit utan tandställning, har ju haft den i lite över 2 år då!:p

nu ska jag hoppa i duschen!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0