begraver mig i jobb

hejhej

sitter och pratar med jonas i telefon och sitter och kollar runt på internet.. våra samtal är ju lite roliga, jonas håller på med sitt och jag håller på med mitt och sen pratar vi lite där i mellan^^,

har jobbet mycke senaste veckan och sen jobbade jag extra i dag(fredag). nu har jag ju "slutat" mitt sommarjobb på sca, men dom behöver folk som jobbar till veckan oxå. så jag kommer jobba 12 timmar söndag fm och sen jobbar jag mån-ons fm och sen natt onsdag:p tänker bara på alla pengar jag kommer tjäna!! :)

nä men seriöst, går ju kanske med på att jobba dels för att tjäna pengar och sen för att slippa tänka på allt annat

i morgon blir de nog nolia, men antar att alla redan gått så får se om jag går eller inte, beror på om någon vill följa med in!

jo btw, pappa har sålt våran båt:'( taskigt va!?! blir väl husvagn nu????eller???

jaja sen blir det att fara på mammas 40-års fest i pålis^^

nu ska jag prata vidare med den störde ungen i telefonen:p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0