SCA

hejhej

idag är jag glad:P varför undrar ni då.... jo för det är så att jag är BÄST! men de visste ni nog redan;) hahah skämtade bara:p men jag är bra för jag har fått sommarjobb på sca:) fick veta det i dag när jag var på en intervju där han sa att jag var jätte rolig att intevjuva och att jag var ärlig i mina svar. känns jätte bra och jag hoppas det blir en helt fantastisk sommar! nu är det bara körkort och bil sen är mitt liv verkligen super duper perfekt!

sen var jag på körlektion å nu kör jag i stan:) känns oxå super kul att man känner att man kommer någon vart i körningen! har varit på 5 lektioner nu så det går ju inte så sagta ändå:)

nu ska jag sa sveriges värsta bilförare

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad bra att du känner att ditt liv är perfekt efter körkortet! Det är sådant jag vill höra från mina vänner! =D Vad kul att du fick jobbet! That's awesome.

2010-04-15 @ 22:25:24
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0