stockholm osv:)

hejhej!

i dag har jag varit hos pappa och hälsat på. sen får jag till magnus(min morbror) som fyllde år:) så vi åt lite tårta där:P

bella fyller ju år i morgon så hon fick sin present i förskott från sin mamma, och de är att få fara till stockholm med mej och hanna och se stockholm horse show:) ska nog bli skit kul:) så på söndas tror jag att vi ska träffas och planera resan ner. blir nog tåg ner för 100kr. sen vet jag inte om vi ska åka flyg eller tåg upp igen:) men det blir nog bara en dag med dressyr och sen självklart invigningen:) så jag hoppas det blir lyckat! har ju aldrig varit utan vuxna i stockholm, men annelie ska visa oss första gången hur vi ska ta oss dit.. misha kommer nog oxå följa med fast hon kommer bo hos sin syrra:D

i morgon ha vi en lektion och det är idrott, tror jag börjar 12.40 :) så före jag far ska jag på en synundersökning så att jag kan börja övningsköra nån gång!;)

började känna mig lite dålig och hostade ganska mycket när vi var hos magnus så vet inte om jag kan anstränga mig så mycket på idrotten i morgon:P

annars blir de å fara till badhuset i morgon:) jag, johan och hampus ska bada:) skojjigt! det var en evighet sen! efter det far jag nog till johan och sover där en kväll:) hade tänkt se bio efter badet men är nog skönare att fara hem till johan och se en vanlig film:P



bella hos magnus:)


moster kicki och morfar ivan:)


födelsedagsbarnet:)


jobbly som ligger och myser i min säng medans jag nördar mej<33


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Söööt Jobbly! :)

2009-09-10 @ 22:30:43
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad nördar du dig med då ?? :3

2009-09-11 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0