tävling

hejhej

typiskt mej att bli "pigg" på kvällen. springer runt och gör en massa!

nu kom ryttarmeddelandet och uppstallningen upp till luleå tävlingen  till helgen. I'm not loving it! såg nå som jag inte tyckte om, men man får ta allt med en nypa salt.

jag och nisse ska inte ha uppstallning, han är så lugn och fin så varför orka betala en massa extra på det? har ju mina hästskötare bella;) och mamma(ganska förvirrad). ska bli spännande, blir inte nervös förren vi kört in på tävlingsområdet. då börjar jag bli det. men var inte så nervös på norrskenet och då gick det ju ganska bra:) med tanke på att vi inte hoppat på hela sommaren:P

nu ska jag tvinga mig själv att sova!

go natt

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0