svårt att sova:(

hej hej!

jag kan inte sova:( vad ska jag göra? är trött men kan inte sova! ska ju upp strax efter 5 i morgon så jag hinner packa väskan för jag har bestämt att jag ska fan i mej börja träna igen! kommer nog träna i gymmet ca. 2 gånger i veckan och simma motionssim 1 gång i veckan. bara jag hinner med att plugga och att rida gullegrisen:) haha

har grymt mycket hosta, måste den komma nu? kunde den inte ha kommit förra veckan? jävla taskigt...

jag har i alla fall hämtat en gammal gardin som jag ska klippa sönder som jag ska ha på nisse son ländtäcke under maskeradhoppningen:) haha!

gissa vad vi ska vara

förra året var jag och bella prinsessor, jag orkade inte bry mej så mycket. det var LD(90cm) förra året nu är det 60 cm. men tänk att jag bad dom lämna det på 80cm för att det inte gick bra på framhoppningen. vad mycket vi har utvecklas! har aldrig någonsin hoppat så högt(jag tycker att det är högt) som jag har gjort med nisse, och då har man ju ridit i en hoppgrupp på ridskolan med deras hästar. Jag är så glad att vi fick nisse för annars hade det inte gått så bra i min ridning. hade kanske slutat då... är ju inte så kul att bara rida på ridskola.

menmen nu ska jag tvinga mig själv att somna.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

mohahahha..



du ska vara djävulen ;)..

2009-09-14 @ 09:39:32
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: Sabrine

Krya på dig sötis! Och Nisse är verkligen jättefin:)

2009-09-14 @ 19:02:08
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0