Skolan

hejhej!

sitter i skolan nu, både kul och tråkigt:P hehe

väntar på att samhällsen ska börja så sitter på bellas dator:) haha var lite mysko mat idag, bacon frestelse, typ som jansons frestelse fast med bacon. saga och bella tyckte inte om det men jag tyckte det var okej:) haha

har tydligen sovmorgon i morgon till 11.45 :) hahahah men kommer nog lite sent. vill inte åka typ 2 timmar tidigare om jag kommer 10 min försent.. skulle ni?

Btw så hoppas jag att jag snart får mitt övningskörningstillstånd, men jag kör ju på alla växlar och växlar med eco driving:) sen backar jag gode bra(inte perfect än, enligt mig) och backar bra med transport/släp:D en stoooor guldstjärna till MIG!!!!

nu ska jag ha lektion så vi hörs sen! bella hälsar!!


puss och kram


Kommentarer
Postat av: Bella ;)

bacon jallafall! vi får fiskgrattäng som STINKER! :/



Ska du med till CH imorron förresten? :D

2009-09-21 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0