ridtur

hejhej!

har ni haft en bra dag?

min dag var som vanlig:P skolan sen hem, hampus var sur för att det inte fanns nån jordbubbsylt, det var som om jorden skulle gå under. usch va jobbig han kan va!

sen for jag ut och red nisse, blev dressy på ridplanen. hade sporrar idag så vet inte om det  var de eller om vi bara hade en dålig start. i 15-20 minuter så gick de inge bra alls. men sen började det gå bra:) nisse tyckte nog det var lite jobbigt. efter träningspasset red jag genom käcktjärn så vi fick en liten tur i skogen oxå. var några gammlingar som plockade bär när jag kom, så jag skrittade men dom såg mej inte alls! dom upptäckte mig när jag bara var nån meter ifrån dom, att dom inte hörde mig! vad ska man göra då? de är ju pinsamt! jag kan ju inte börja sjunga för att få deras uppmärksamhet.

 nu sitter jag och latar mig i soffan:) klockan 21 ska jag se svenska hollywoodfruar.

nu kom min hosta tillbaka:(

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Joo, Louise du skulle ha sjungt :D



2009-09-14 @ 20:31:01
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0