ridtur

hejhej

har just kommit hem från min ridtur:) blev en barbacka tur, nisse var lagomt pigg. men han var lite snubblig och de är ju inte så kul när man rider barbacka... på vägen tillbaka så hade de blivit ganska mörkt och jag red i sandtaget, nisse var riktigt säpänd och lysnade väldigt noga.. sen så flög massa fåglar upp och de lät lite obehagligt. och självklart de första jag tänker är det är en BJÖRN och får nästan panik!!! så rider upp ur sandtaget och där är de bara nån som är ute med sin hund-.- det var ju självklart hunden som sprang runt och gjorde ljuden. jag tror alltid de är en björn.. även när de är vinter!!! hahahah

har märkt att jag skriver mycke hahaha eller :). jag tycker de är irriterande och hur kul är de att läsa när de står haha varannan mening?!


ska slappa i soffan nu eller nå... kanske läser, men ska se svenska hollywoodfruar i kväll! någon mer som ska det?


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella ;)

Jag ska inte se det! :D

2009-09-21 @ 20:28:39
Postat av: Your BF

haha tänk inte på björnar om de kommer en björn så skulle du höra märka det och se det -.-

2009-09-21 @ 21:10:24
Postat av: Bella ;)

Åh din daongbfsdjbgmkaspf :D jag har SOVMORGON OCKSÅ! kom jag på nu och stigit upp 6, smidigt bella!

Tacktack :D

2009-09-22 @ 06:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0