pluggar dag

hejhej

vad gör ni? jag har tagit en paus från pluggandet(matte). jag är sjukt trött och vill bara dö när jag öppnar matteboken!!

men som tur är ska jag till pappa och regine i morgon och regine ska då hjälpa mig med pluggandet så att jag klarar det:) regine pluggade ju (för länge sen) till no och matte lärare, och hon är bra på siffror:P

annars har dagen varit bra. kom sent till skolan pga. nycklar och förvirring^^,

efter skolan gick jag och bella till blå gåsen och drack en milkshake:D min var melon och hallon, men den med nötter och kolasås är godare:) hahha


bella på blå gåsen:p haha


omg!! jag ser typ normal ut!! har aldrig inträffat förrut!! de måste firas!;)


glömde ladda upp den fina bilden johan tog på mej just innan vi skulle
in till stan i lördags:P ni ser inte fan ser jag normal ut. kan ju bero på
att jag spänner ögonen och räcker ut tungan på varje bild!

puss ock kram

Kommentarer
Postat av: bella

Väldigt tjusig bild på mig ;).. hahahhahah NOT!!



2009-09-28 @ 19:40:16
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0