Mina älsklingar:)

Idag kommer mina älskligar hem! För dom som inte vet är det min häst nisse och lilla jolly. så snart ska jag ta på mej nå stallkläder och gå ut och göra en liten hage till jolly och städa upp i stallet. mer hö får vi hämta nästa vecka eller nå. vi har redan 50 höbalar tror jag men vi ska fylla hö loftet så mycket som möjligt:) Jolly ska stå i en egen hage för han ska banta!! alltså så kommer han inte kunna äta så mycket hö, det gör det lättare eftersom nisse inte behöver bantas, han är perfect som han är nu:)

ignorera mig!!

Kommentarer
Postat av: du vet vem

jag gjorde all skit göra med att lyfta up alla balar :O

2009-09-06 @ 13:20:33
Postat av: Sabrine

Söt bild:) Förresten så ska jag försöka hinna med din design nån dag!:)

2009-09-06 @ 23:38:12
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0