matteprov

hejhej

snaknat mej? jag har såklart saknet er:) haha

har just kommit hem från skolan, nej gick inte så här länge. men vad jag gjorde efter skolan är en hemlis^^
hade matteprov idag:P är säker på att det gick bra(med bra menar jag G, suger i matte) om jag inte får g kommer jag bli väldigt förvånad!!

tror nisse pisse ska få vila idag:) kanske går ut och borstar upp han när jag ska mocka:P hahha

har mycker att säga men som vanligt orkar jag inte skriva, är såå trött och har ont i huvvet:(

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Hallå! Nu blir jag ju nyfiken! Ska fråga ut dig om vad du gjorde nästa gång vi möts... Misstänksam blick

2009-10-29 @ 20:21:01
Postat av: lollo

haha ja men du får aldrig veta!:P de får ingen! ;) hahaha

2009-10-29 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0