ledig:)

hejhej!

kanske glömde säga att jag är ledig idag:) hahaha

typ hälften av klassen är i björkliden så då fick vi läsa hemma och vi har inte idrott där, för våran idrottslärare är ju i björkliden han med. så då ska jag och johan ut och gå med nisse och jolly sen.

vi håller ju på att sätta igång jolly nu, så de kommer bli prommisar ett tag framöver:P man får seriöst typ släpa med han för han går extremt sakta, men på vägen tillbaka så är han ju för snabb och bara sliter och drar.... småponnyer asså-.-!!!

ska snart städa rummet... verkligen inte kul!!! ligger massa kläder påå hela golvet(i mitt lilla rum). kanske tar kort och lägger ut sen, för alla är ju sååååå intresserade av att se hur stökigt mitt rum är, eller hur?!;)

jaja, bäst jag sätter igång nu:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0