kalas + annat

hejhej!

igår var jag ju hos sofia:) det var kul! såg nån skräckis och en komedi. sofia skrek ganska många gåner^^ haha!!

idag har jag inte gjort mycket. sett på tv, varit lite i stallet. sen for vi till bella för hon fyllde ju år i fredags:) mamma tog med nisse för att fara ut och rida med min moster.

sen planerade vi lite inför stockholm:) det kommer nog bli kul:P

jag ska nu på 3 tävlingar på mindre än en månad. först 4h där de bara är en mini tävling ska hoppa som högst 80cm. sen ska jag och bella klä ut oss i maskeradhoppningen. sen är de klubbhoppning på prk blir 90 och 1meter
. sen 2 dagars tävling i luleå blir 90 och 1meter lördad, sen 95 och 1 meter söndag:) kom gärna och fota oss:) haha

nu håller jag på hosta så jag spricker eller nå så ska försöka att bota mig själv:) hehe

puss och k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0