Jobbly<33

hejhej! tycker jag är duktig på att skriva nya inlägg, men det kommer nog bara hålla i ca. 2 veckor sen tröttnar jag:P

i alla fall så har vi skaffat en ny stallkatt:) vi köpte han för 100 kr från lotta och hanna(kommer it ihåg va dom heter i efternamn).

jag fick välja för att hampus valde förra gången. för dom som undrar så har knut inte dött, men eftersom våran granne började ge han massor av mat och ha honom inne hos dom på dagarna så han är ju aldrig i stallet nu:P

Jag har döpt den nya katten till Jobbly :)  han har fått namnet efter en katt i filmen om georgia nicolson. men georgias katt heter angus, men mamma tyckte de var för lejt... så då fick det bli Jobbly för robbie(georgias kille) katt heter det i filmen:)

mamma målar taket i kväll och jag och hampus gör inget som vanligt:P


 Jobbly


 svårt att ta bilder på en hyper katt<33


se, katten i filmen är oxå ganska lik jobbly:) och robbie är ganska snygg va?;) (johan bli inte avis)




puss och kram


Kommentarer
Postat av: Bella :D

Nejj vad sööt :D

2009-09-07 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0