hos pappa

hejhej!

idag var jag och johan på stan:) han köpte två munkjackor och nå kallingar^^ haha. jag köpte en jacka:) men nu känner jag mej fattig:((ska ju spara pengar till stockholm). det var jätte roligt att sofia och marika oxå kom in till stan, men dom köpte inget:P

sen ringde pappa och undrade om jag kunde vara barnvakt i kväll. såklart så gör jag de istället för att vara hemma, vill ju ha peeeengar:) hahaha!

pappa har varit jätte snäll och köpt en sån där roueter(?!) så jag kan kan ha internet till min bärbara när jag är här:) jag sa ju att de inte ens behövdes. och den som han köpte såg dyr ut!!! får dåligt samvete att jag inte är här oftare och jag suuuger på att ringa:(

jens var i alla fall rolig att vara barnvakt till idag:) inte lika "grinig" som han var förra gången! och han gav mej en puss:D men kanske inte den goaste i världen! han har munnen öppen! hahahaha men nu sover gullungen:)


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Your BF

bättre än mina :'(Q.Q T.T

2009-09-27 @ 01:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0