hos johan<33

hejhej!

just nu sitter jag hos johan, vi vaknade för typ 1 timme sen..

igår var vi och badade, det var skojjigt. men man blir så trött av det.

sen for vi hem till johan och såg män som hatar kvinnor, jag hade redan sett den men inte johan. johan säger att den var äcklig men att den var bra. sen råkade jag somna med kläderna och allt vid 11 tiden:P johan försökte inte ens väcka mig så att jag kunde ta på mej min pyjamas:P tur att jag vaknade vid 2 tiden när johan började krama om mig och tryckte in mig mot väggen så jag inte kunde andas.

är sjuk än:( vet inte om johan ska skjutsa hem mig(han övningskör) eller om mamma ska komma och hämta mig vid 4 tiden.

jag glömde mobilen hemma igår så de är därför jag inte går att få tag på.

i kväll ska jag i alla fall till sofia och  se film med henne och marika:)


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0