hoppträningen

hejhej!

vill tacka krulltottsflickan.blogg.se igen för den fina designen!!!

ja idag var jag på skolan.. skit kul...

jag hade ju ingen mobil så jag hade ingen klocka(tog på mej en vanlig) och jag kunde inte ringa/smsa:( sen for jag hem till piteå, tog inte direktbussen som går då för jag skulle ändå få vänta i piteå jättelänge tills min andra buss gick så tänkte de är ju bättre att sitta på en buss då än på busstationen. jag hade laddat min mp3 lite innan jag for till skolan för jag ville inte att de skulle ta slut ström.. på vägen hem så hann vi knappt ut ur luleå förrän mp3:n la av!!!! ingen mobil och ingen mp3:(

sen fick jag sitta i 40min på busstationen då..

sen for vi på hoppträning:) var inne idag(blåste+mörkt) så vi byggde fram en bana på 6 hinder. nisse hoppade bra och för en gångs skull höll jag ner handen:) johan var oxå och kollade... borde dock ha gått igenom vad man får och inte får göra i ett stall/ridhus:P menmen inte lätt för han att veta... och jag vet att jag kan överreagera och bli jävligt arg oxå.

jobbly och knut får va i stallet i kväll för jobbly är så ovan och lite rädd än. knut har verkligen blivit stor!!!! så nu får jag ingen sovkompis i natt:( (jobbly sov i i min säng i går:))

nu ska jag ta på mej min pyjamas och hoppa i sängen om ett litet tag:P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Kul att du gillade den! :) Ingen orsak<3<3

2009-09-10 @ 22:29:00
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0