hoppträning

hejhej!

klantade mig i morse:( menmen då hann jag läsa ur eng boken:) är ganska bra, men han har en taskig pappa, eller taskig kanske inte är rätt ord.. elak... eller nå. okej, har inte läst överdirvet mycket men vi fick den ju igår:)

tydligen ska vi hoppa utan stigbyglar idag:s hoppar hellre barbacka än med sadel, jag tycker de är mer jobbigt att hålla i sig över hindrena:P menmen. misha ska inte va med för zäter är ju skada:( men hon ska följa och kolla så hon ska nog ta med kameran och träna ta kort, är ju svårt i de mörka ridhuset:P men jag hoppas de blir lite bilder:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Hoppa utan stigbyglar?:O Det lät knepigt.

2009-09-16 @ 16:20:55
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0