hopptävling

hejhej!!

var på en liten träningstävling på 4h idag:P

hoppade ju i lag med bella, vi var djävul och ängel:P jag var ängel då^^. sen blev de nå poänghoppning, jokerhindret var med massa balonger+vattenmatta, men det gick bra de oxå. men vi var ju inte så snabba:p hehe. vi vann inte maskeraden men vi kom 2:a i hoppningen. så kom hem med en blå rosett och en vit.

kan tycka att sånna som tycker dom är bättre än alla andra och att det är en så fjuttig tävling för att man har hoppat högre borde stanna hemma! det är nedlåtande och dumt. tycker INTE om sånna..

det gick bra för bella oxå! hon kom 4:a i poänghoppningen! grattis!! (abbe brukar hoppa bra sen efter  nått hinder tvärstannar han och her ner huvvet)

laddar upp lite bilder. men måste ju säga att underbara johan var och hjälpte mig i stallet påde idag och igår!:) tack sötis!!!<33



jag och jobbly(stryper honom inte:P)


drogad?? hahah


jag och johan<33


jag och nissepisse:)(L)


älskar dej... älskar du mej?!:P hahaha


ser ni gluttret i svansen?:)


"ländtäcke" gick förvånandsvärt bra att hoppa i!:)


målade bella.... kanske inte snyggate!!! fick doppa penseln i cola!!:P


grymma djävul!!! hahahah!!!



ska snart hoppa i duschen sen ska jag hoppa på moppen och köra till johanna pudas och va med henne! det var så länge sen bara jag och hon var med varandra:)


puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella :D

det gick jätte bra för oss båda! :D

2009-09-19 @ 23:43:12
Postat av: vickan

sv: jo, självklart :D

2009-09-20 @ 10:35:27
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0