home sweet home

hejhej

kom hem för ett tag sen, blev så att jag sov över hos pappa:) men mamma skulle hämta nå saker från ica(hon jobbar där) så då  åkte jag med henne, var jobbigt att stiga upp såå tidigt(kvart i 9) hahaha!

fick låna en jätte fin, men alldaglig väska av regine:) hon hade nog glömt att hon hade den oxå! sen ska jag låna en annan till stockholm så att jag har en fin och "skön" väska då. inte kul om man ska bli irriterad på väskan om man är ute och shoppar i stockholm.

just nu känner jag att jag verkligen behöver ta en dusch!<33 äääääälskar att duscha! man blir så ren, fräch och pigg:) haha sen ska jag ta en ridtur tror jag, idag kommer några från mammas jobb och ska kolla på våra djur och grilla korv osv. så då flyr jag med nisse:p hahahhaa

sen blir det palt hos mormor:D gott!!

vad ska ni göra idag?

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

barnvakt.. :D

2009-09-27 @ 10:58:44
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0