hemma igen:)

hejhej!

tänkte ställa en fråga till mina bloggläsare(besöksrekord:P men säger inte hur många^^ haha! men hoppas att ni läser för att ni tycker de är intressant i alla fall) men kommer inte på någon bra fråga... kanske om ni har haft en bra dag?

jag kan säga att min dag sög första delen, trött som ett as släpade jag mig själv till skolan, inte kul alls! sen hade vi bet vet och jag och nathalie palnerade för en reklam grejjs som vi ska spela upp för klassen. sen var de svenska... kulkul. efter lunch så råkade jag somna på sahmällslektionen! brukar aldrig somna på en lektion! har gjort de två gånger tidigare och det var på en eng med idag och sen en samhällslektion igen(vi såg film då).

sen skrev jag och bella klart våran projektplan:) den blev bra, tror jag i alla fall:P sen ringde vi nå samtal om själva projektet och nu är vi plötsligt igång på RIKTIGT! men kul de ska bli!!:D


ska snart ut i stallet och rida:D en koooort runda runt käcktjärn och lillmoran. mamma var ju och red en lååång runda igår och sen tävlade vi ju i lördags så han behöver bara komma ut ett tag:)

ska passa på att säga grattis till Sofia:D en av världens bästa tjejor:) haha!!


Grattis grattis grattis!! nu är du 17 år och får va med oss stora tjejor:)


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella ;)

Jag har gjort en blogg! :D

2009-09-21 @ 20:30:33
Postat av: Sofia

Hahahaha asså shit vad annorlunda jag såg ut i långt hår hehe men jag bugar och bockar för att jag får vara med i denna underbara hosthost blogg. hehehehe xD

2009-10-04 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0