hemma idag

hejhej!

nej jag är inte sjuk. vi har entreprenörsdag varje torsdag då får vi jobba med våra projekt osv. men vi sklle bara ringa ett samtal idag ¨så de kan jag ju lika gärna göra hemma. ringde några gånger men fick inte tag i dom. har skckat ett mail nu oxå så vi får hoppas att dom ser det:)

har inte gjort nå annars idag. varit och mockat i stallet. fixat och donat där:) tycker det är skit skojj och blir lite besviken när inget mer finns att göra. viveka skulle rida i dag men det blev inte så tar nog en tur snart:)

sen ska jag finslipa eng läsningen(de vi skickar in) och skicka in det för har inte tid att göra det i morgon. jag och johan ska på bio. sen sover jag över där<33






2 månader idag<33


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella

GRATTIS :-)

2009-09-24 @ 19:39:14
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0