döööör av lycka och stolthet!!

hejhej!!!!!!

gissa varför jag är så glad??

okej orkar inte hålla mig för att säga det....... nisse hoppade 1.25m på löshoppningen!!!

världens bästa häst!!!!!!!!!!

trodde typ jag skulle behöva spöa han äver hindrena(ville ju hoppa 1.10 och då skulle jag vara nöjd), men ickes å nickes... han var pigg och glad och struntade i mej som höll i fodret en gång! taskmört... hahah nää! men han behöve inte smackas på så mycke.

trav först men sen kom galoppen mer och mer, god marginal över 1.25 sen räckte det. det var ju över 2 år sen vi löshoppade honom och då hade han knappt hoppat förrut!

för bella och abbe gick det oxå bra! men abbe verkade inte trivas lika mycket som nisse:P han kravlade sig snyggt över 1.05:)

alltså har jag kommit fram till att min häst är bääääääääst i världen!!! fast det visste jag ju såklart redan:)


sov gott

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0