Designen:)

Hej hej alla goa och glada!  vad gör ni? jag sitter i våran sköna soffa med datorn i knät. Är sjuk så orkade inte fara till skolan och sitta och hosta slem(äckligt!!).  hann inte skriva nå i går om det som hände i stallet. men ska nog göra det snart:)

I alla fall så har Sabrine krulltottsflickan.blogg.se, nu får vi se om länken funkar för jag kan inget om sådant!:) jaja sabrie ska i alla fall fixa till min blogg! tack så mycket sötis! så snart ser den fin ut som alla andras:)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: bella

Tjusigt :D



2009-09-07 @ 13:21:33
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: Bella som är bäst :D

fint det blev, bara headern som saknas! :D

2009-09-07 @ 17:23:24
Postat av: Sabrine

Det är ingen orsak gumman, jag påbörjar allt arbete imorrn<3 Då blir det rosa för fulla muggar här på bloggen!:D

2009-09-08 @ 23:18:10
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0