blablablaaa

hejhej!!

vad gör ni?

jag kom just hem från hopptäningen!:) jag överlevde!! men marie körde skiten ur oss alla idag:P mycket trav utan stigbyglar då, och inte bara trav utan lättsits osv hur länge som hellst! sen hoppade vi som på bågar(fick tillfällig hjärnsläpp och glömt bort ´vad de heter). vi hoppade som högst 70cm tror jag;) haha! vi hade några konstiga skutt för oss då och då:) och en gång var jag övertygad om att jag skulle åka av, men de gjorde jag inte:)

nu ligger jag i sängen och funderar vart jag la eng boken:P ska läsa så jag hinner i tid! våran förra lärare gav oss mer tid med sånna här uppgifter och vi fick läsa på lektionerna, men inte med våran nuvarande. både bra och dåligt. man vill ju inte stressläsa en hel bok, men andra sidan så måste man skärpa till sig och läsa den nån gång:P hahaha!

i morgon ska jag och bella ha möte med rektorn om ett projekt som vi har tänkt ha:) bara ett litet då eftersom de är ganska nytt för oss:)

puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0