bio

hejhej!

kom just hem från bion:) filmen var jättebra! haha men fan va jag hoppa en gång!!! inte kul alls! men den var i alla fall bra, höre på radio (tror jag) att dom först tänkte göra filmerna till ett tv program eller nå så att dom hade inte så stor budget.... men om de stämmer så märkte jag de då inte.. att dom inte hade så stor budget asså:P

ska nog sova snart för jag ska upp tidigt i morgon(som vanligt då asså)..

oj, kanske ska nämna att jag såg flickan som lekte med elden för er som inte läste förra inlägget:)


hade bra!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella ;)

Kanske jag ska hyra den till filmkvällen? fast första filmen ... :P

2009-09-21 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0