bio

hejhej!

vad gör ni en fredags kväll?

jag och johan komm just hem från bion, vi såg the ugly truth:) rolig film, men som alltid är det ju de med kärleken och man vet ALLTID hur det kommer gå i slutet osv. men många oväntade skratt! så skulle ge den 3L(står för lollo stjärnor), och man kan ha 5 möjliga:) hahha

just nu sitter johan och spelar spel på tv:n eller xbox360 som man säger. han bad mej välja vad han skulle spela och jag valde ett smipsons spel, men nu spelar han nå annat...MÄN-.-

sen ska vi nog bara mysa:)

i morgon blir det stan, där ska vi möta upp sofia och marika och ta en fika kanske och kolla runt. johan ska köpa(ellet TITTA som jag säger till han att vi ska) en ny munkjacka(stavas de verkligen så?!) johan använder ju bara en och folk börjar bli lite less nu:) haha sen blir det nog mer nya kallingar(tvingade honom till de oxå, är jag en DÅLIG FLICKVÄN?!).

sen blir det hem när mamma slutar eller så åker jag med niklas när han och hampus kommer från crossbanan, och senare på kvällen kommer några(kan inte stava deras namn, dom komer från portugal) och ska äta hos oss:D trevligt trevligt:P hahah

lite besviken på bella såklart! blev ickes å nickes bjuden på hennes filmkväll(hon fyllde år nyss). du skulle ha fått komma på  min om jag någonsin skulle ha nån!;D hahhahahaahahahha (skämtar med dej såklart!)


men nu ska jag gå och pussa om min söta pojkvän! ha en bra fredag

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0