änglavingar

hejhej!

sitter och ser tv som vanligt:p haha! finns ju inget att göra...typ förutom att städa mitt extremt skitiga rum!;)
men de gör jag i morgon innan johan kommer:)

råkade somna i soffan idag innan jag skulle in till stan, jobbly somnade bredvid mej. han är sååå söt ibland!!:)

tur att jag vaknade i alla fall, köpte glitterspray ett "trollspö" och änglavingar:) hehe:P de var en gloria oxå men måste göra om den så den passar på hjälmen:P

tyvärr hittade vi inga djävulshorn till bella, men vi hittade färg:P dom hade inga djävulssaker alls! de va ju taskigt!

men nu måste ni ju veta vad vi ska klä ut oss till på lördag!!:)

nu ska jag förtsätta att göra ingenting:) sen ska jag nog läsa lite innan jag somnar:P snart halva boken:P ca. 50 sidor till bara^^

väntar på svar från misha, frågade om jag fick ta bilderna på mig och nisse från igår:) om jag får lägger jag självklart upp dom här:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Your BF

ja du lär då veta när jag kommer ^^ och på eran hopp träning kommer jag med men då tar jag med musik annars blir jag lite ''sömmnig''

2009-09-17 @ 19:53:42
Postat av: bella :D

jag har oxo stökigt, om det tröstar :D

2009-09-19 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0