åååh!!

hejhej

har just kommit hem från skolan, idag hade vi nå läxförhör på "svåra svenska ord". vi fick ha max två fel. men jag klarade det:) hade dessutom glömt pappret i skolan så plugga bara snabbt på morgonen innan lektionen.

sen for hela skolan till universitetet och lyssnade på föreläsningar. men blir såå irriterad på 1:orna! killarna i 1:an håller på som om dom var 5 år gammla!! usch fy och blä! man skämms ju! tror 5 åringar skulle kunna  bete sig bättre än dom....!

sen har jag oxå kommit fram till att jag avskyr loka! fick loka idag till baugetten vi fick på lunchkonferansen. frsökte dricka upp den(33cl) men höll fan på spy!!! gratis är inte alltid gott:(

nu ska jag äta sen ut i stallet och mocka(hästarna stod inne igår pga. regnet) och sen göra iordning kusen för löshoppningen:D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella

håller fullständigt med dig Louise!!



MYCKET DÅLIGT AV 1;ORNA!!!



pinsamt ju

2009-09-23 @ 20:04:29
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0