vad ska jag göra?

hejhej

har bajstråkigt nu!

varit i stallet i kanske 1 timma, mockade och de. sen släppte jag lös kaninerna i stallet så dom fick hoppa runt, så då ville såklart jobbly va med och jagade runt dom ett tag. tilda är ganska kaxig och är ju självklart inte alls rädd för kissemissen:D öppnade dörren till kallbodan så att man får vädra ut lite nu när det inte är iskallt! men kan då säga att min huvudvärk är helt borta! men då blir jag misstänksam och tänker om jag rör mig för mycke nu kanske den kommer tillbaka!:s

så nu vet jag inte vad jag ska göra, tycker det är alldeless för tidigt att börja göra mig i ordning! kanske kan övertala mamma att fara och köra? fast tror hon vilar, dom ska ju ha nån firmafest eller nå i skogsgården i kväll så hon har stekt köttfärs hela morgonen:P

men har dock ett problem! om jag ska va en död ballerina så vill jag ju va ganska blek i ansiktet(vet att jag i vanliga fall inte är den brunaste i världen!) men vit med massa typ ansiktfärget som blir kladdigt! mer typ pudervit. som en porslinsdocka. men har ju inget vitt puder:( och sen så hatar jag ballerinors frissyrer! men efterson ballerinan är död kanske jag kan göra en sån och sen låta hårslingor "ramla" ur och hänga? eller? vad tycker ni?

som ni ser har jag ju stoooooora problem!

ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0